Äntligen har febern försvunnit!

Så himla skönt att den är borta nu, av någon anledning när jag är s¨juk så ligger jag och inbillar mig att jag ska dö, att jag har värsta hemska sjukdomen, hahah! antar att det är för att man inte gör nånting och man får för mycket tid till att tänka!
Har fortfarande ont i halsen, men det kan man ju rida med :D  eller hur?
idag har jag inte gjort så mycket alls, mest tagit det lugnt och nu börjar det dra ihop sig till att gå ut till stallet, ska bara käka nått först!
ikväll kommer min äldsta syster hem WOHO, som också varit ute på äventyr, ni vet min näst äldsta syster for ju till thailand när det var kaos där, och sen bara några veckor efter det åker min äldsta syster michelle till indien där det också blivit kaos, haha, så aldrig fick man andas ut, dessutom fick vi veta att hon låg på sjukhus för att hon fått något virus och det var jättemycke strul, huvva va jobbigt det var, men nu har hon varit i sthlm nån natt hos sin kompis, så det känns skönt att andas ut lite i alla fall, änn är hon inte hemma! Saknat henne så himla mycket! ska bli sjukt kul att träffa henne igen!

Fick nyss panik då jag läste på hippos sida att jag ska träna för daniel svensson den 17-18 JANUARI!!! inte februari, måste ringa mamma och kolla upp om det stämmer, nu känner jag mig fett stressad! :O
ska  i alla fall vara med me både mira och tea så det blir spännande!

 Fick en fråga om jag visste var ponny tävlingarna ska vara i februari, och vad jag vet så ska umeå ryttarförening ha en lokal(reg?) ponny tävling i februari i alla fall :)

Nä nu måste jag gå och försöka få tag i min mamma, men vi kanske hörs ikväll! ha det bäst! puss och kram! seeeeya!//
J.D



Daniel svensson, Svergies ponnylandslags tränare!

(bilden är tagen från google)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad är det för träning, när och vart? :)

2009-01-09 @ 15:02:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0