åh vad nöjd jag är och totalt slut!

Vilken underbar helg, det gick helt underbart bäst!!!!!
Sitter just nu och funderar på att gå och sova, helt gaaalet trött!
Morfar och anita är här och har lämnat min födelsedagspresent, Fick en plattång, den var även från mammas syskon, verkligen behövligt!!! :D
Skriver imorgon om hela helgen! är i alla fall sjukt nöjd och det är nog inte bara jag som kommer ha träningsvärk imorgon, tea och framför allt mira kommer nog ha grymt mycket träningsverk så det blir bara att skritta och trava imorgon!



Nä hörrni, nu ska jag nog sova, ska lägga in lite film från träningen nu, så håll utkik i länkarna, lägger i alla fall in lite bilder från idag när hästarna kommit hem och andas ut i stallet så fick dom vara med på en bild! ha det bäst! puss och kram! seeeya!//

( här är filmen: http://www.youtube.com/watch?v=pPgK236BRpA)
J.D
 
tea var inte så intresserad att vara med på bild, hon var mer intresserad av sin mat såklart! :)


Söt mira var då i alla fall sugen på att vara med, haha!

gullepluttan

Kommentarer
Postat av: Lena

Hej!

Jag har läst i något tidigare inlägg att ni ska köpa en ny b-kortslastbil. Vi har en som vi ska sälja och om du är intresserad kan du maila mig så skickar jag lite info.

2009-01-19 @ 20:09:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0