åh vad jobbigt

legat i 40graders feber HELA dagen, orkar ingenting, bara sover-vaknar-tar alvedon-sover osv.
hoppas ni har det bra, hört att det är många som är förkylda, min styvmammas systers barn har haft feber sen den 19,december.
hoppas jag inte fått samma virus som henne, det skulle bara vara jobbigt!
På söndag, om jag är frisk, ska elitsatsningen ha möte, det blir spännande och se vilka som ska vara med, själv kommer dom flesta få gå före mig eftersom jag egentligen hade bara tänk satsa på SM, men hur egoistiskt är inte det, så jag kommer hoppa in om någon saknas :)

Nu sitter jag och min lillebror och tittar på robin hood, och jag ska väll sova snart som vanligt, cassandra kommer hit idag och rider så himla bra!

nä nu orkar jag inte skriva mer, ha det bra! puss och kram! sseeeeya!//
J.D


bilden är sen nyår!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0