Tisdag, Onsdag kommer bli bääääääääst!

Hej på er! kom just hem och har käkat lite och ska precis ut till stallet och rida tea och mira, jag bestämde för att dom inte får ha någon vilodag denna vecka eftersom dom vilade i lördags, känns bäst att ha dom redo inför tävlingen! :)

Idag började dagen med att jag fick veta att jag fick ett starkt VG på hemkunskaps-provet :D jag som inte ens hade pluggat haha!
Sen var väll resten av dagen lite små dryg, var trött eftersom jag somnade allt försent igår! men men,

Imorgon har jag endast två lektioner, och efter dom så ska vi se skolans musikal :) Slutar så tidigt som 11.00 Så grymt skönt, då tar jag bussen hem och sen kommer peder och mig och hästarna och sen blir det att hoppträna lite inne i ridhuset!

Idag tänkte jag ta nått språng med tea, och mira ska jag bara jogga! :)

Nä hörrni jag skriver mer då jag kommer in från stallet! hörs då, puss och kram!seeeya!//
J.D

Tänkte att jag skulle lägga in den här bilden igen, för några nya läsare har jag ju fått, och alla borde få se skillnaden på älsklingen min! <3
(första bilden= då, andra bilden= nu)

Kommentarer
Postat av: olivia

tjock och fin nu! jag minns att jag och mamma gick fram till hon som hade tea när vi var i piteå för typ 2 år sen. minns att hon var till salu eller att hon skulle säljas! vi vart som lite intreserade men ingen hade nog gjort henne så fin och ridigt henne så bra som du!

2009-03-09 @ 21:50:19
URL: http://oliviabryndahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0