SOVA, ledig imorgon wooho!

Hej, ridpasset idag gick som jag trodde den skulle göra, Hon var väldigt arg för att det blåste i henne öron haha.
Glömde berätta att min lillebror har varit med en hel del i stallet nu dom senaste dagarna och mockat och släppt in bella, riktigt duktig är han!

Är ju ledig imorgon vilket känns himla skönt! Ska plugga Hemkunskap eftersom jag har prov på tisdag och fara till pappa tror jag!  skulle behövt min mattebok, undrar om skolan har öppet ändå? hm...
Hur som helst har jag inte börjat rida tea än, hon verkar lite halv svullen fortfarande, och jag hoppas verkligen det lägger sig snart!

Nu ska jag sova och hoppas på att jag vaknar upp imorgon och kan titta ut utan att se ett yrväder och man bara fryser av att titta på.
Innan jag säger hejdå vill jag bara tillägga en sak till den här gramandisskutionen, och det är att man lär sig mest genom att prova sig fram, och blir det fel så lär man sig av sina misstag och jag tror faktiskt alla kan känna då det blir rätt eller fel, eller åtminstone har en tränare eller vän som kan berätta för den personen som inte har den känslan att den gör fel.

Ha det bäst, puss och kram! seeeya!//
J.D


bli bra bli bra bli bra bli bra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0