Skola, stallet, tacos.

Hej på er, sent inlägg fick det bli, men bättre sent än aldrig eller hur?

Sjukt jobbigt att gå upp imorse, kom till skolan och märkte att vi inte hade första lektionen vilket innbar att jag kunde ha stannat hemma och sovit  AH! aja efter skolan bar det av hem och sen fort ut i stallet och red teabus, hittade lite små hinder som vi hoppade hon tyckte det var kul och bettet fungerar fortfarande lika bra! :D

Mira vilade ikväll, ska rida henne imorgon och då vilar tea, valde att dela upp deras vilodagar denna vecka vilket kan vara skönt. men oftast tar jag dom på samma dag.

Efter jag ridit tea gick ja in och då stod det tacos på bordet sjukt gott!

Nu ska jag faktiskt sova, har sovmorgon imorgon YES <3

Ska bara svara på en sak först:
"Ja, ponnyn kanske inte behöver vara på den nivån men du kanske behöver rida en lc först för att rida in dig, vad vet jag? du märkte ju att la´n inte gick nå bra?"

Jag vet inte om du försöker trycka ner mig på något sätt, men tro mig jag vet vad jag håller på med, och det handlade inte alls om att jag inte har ridit in mig på henne utan det var ren kondition och muskler som fattades som gjorde att hon inte orkade i L:An inte gick bra.

Nä hörrni Ni är bäst, men lite blyga som inte vågar kommentera, men det har faktiskt blivit lite skillnad nu, så fortsätt så.  Men ni ska veta att så fort jag får kommentarer så känner jag att jag bara vill blogga mer och mer och mer! så keep it up!

Sov sött. puss och kram! seeeya!//
J.D



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag försöker aboslut inte trycka ner dig om du tror det! så du du tror bara på att om hästen hade haft mer muskler och bättre kondition så hade hon lätt klarat la´n?

javisst så tror jag att du vet va du håller på med, men jag tycker ändå att det går fort fram men det är vad jag personligen tycker!

2009-02-18 @ 23:54:08
Postat av: elvira

du har en sån sjukt fin ponny, alla 3 är jättesöta!:)

Hur lång är du? =) (jag tycker inte du ser långt ut på mira och tea det tycker jag inte, undrar bara:) )

2009-02-19 @ 16:05:20
Postat av: Anonym

haha det är så roligt att läsa om folk som är avundsjuka! stackars dem. du är superduktig och jag vet att du vet vad du gör! lyssna inte på andra som bara drömmer om att de kunde få ha det som du, som sagt de är bara avundsjuka och måste väl få pissa av sig lite på andra (jo det är precis vad Du gör) o tro att dem har bättre koll än självaste ryttaren. Det är så kul! Keep up the good work och skit i vad andra tror att dem vet och tycker!

2009-02-20 @ 23:48:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0