KM idag!

Hej på er sorry att jag inte skrivit, men tappade motivationen ett tag och var tvungen att finna den.
Idag så är det KM(klubbmästerskap), med mira, och jag funderar på om jag ska ta tea i den klassen också eftersom hon inte varit igång så länge, så att vi byter från L:A till L:B. om jag inte gör så får hon stanna hemma i sin hage och njuta av det fina vädret!

Red båda töserna igår, Tea var lika rädd som dagen innan, alltså rädd för sin egna skugga, sin egna andningsrök osv. rädd för allt alltså haha, hon var riktigt fin i galoppen och kändes inte alls lika motsträvig i munnen som hon gjorde innan hon fick sina tänder fixade!

Sen red jag mira och hon var helt underbart fin, hon var ju lite eggad, men det gick ändå sjukt bra, hon samlade sig fint, fast ibland så blev hon lite för taggad och stannade och galopperade på stället haha, men det känns jättebra nu inför eftermiddan då vi ska hoppa både L:B och L:A, spännande va?

Nu ska jag gå och göra mig iordning och sen gå ut och packa lite grejer innan vi far, Önska mig lycka till!
Ha det bra i det fina vädret så hörs vi senare eller imorgon! puss och kram! seeeya!//
J.D


Var och firade farmor igår, hon fyllde ju år :D grattis igen!


så söta. bella var faktiskt mysig imorse, Helt otroligt faktiskt, hon brukar mest se ut........

.......såhär hahah :D

Gullepluttan min!

Kommentarer
Postat av: Emily

Lycka till på KM:et!

2009-02-15 @ 11:33:30
URL: http://emilystighall.blogspot.com
Postat av: FREJA LINDSKOG

SVAR: Moahhaha, så går det om man tvunget ska bo längst upp i landet! ;P

2009-02-15 @ 13:19:04
URL: http://frejalindskog.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0