Världens finaste

Oj så fin samantha är just nu. helt underbar.

har redan hunnit rida och fixat stallet, så skönt att göra bort det medans det är ljust.
Red med det tjockare tredelat idag, och då får man defenitivt jobba mer än vanligt men när man jobbar henne på rätt sätt så blir hon riktigt riktigt fin.

nu ska jag åka med min mamma in till stan och sen påvägen hem så ska vi svänga förbi shopen, Så då ska jag kolla om dom har vita KL-ridbyxorna :)

Hästarna går bara ute halvdagar nu, eftersom jag oftast rider på förmiddan så får dom gå ut kring ett två tiden och då blir det perfekt att luncha då med.
Sen är det så kallt ute nu och samantha är ju lite frusen av sig nu med så hon verkar då helnöjd med att ha det så.

Hur gör ni? hur länge går era hästar ute?


 

 

 


Kommentarer
Postat av: Bäverbajs★Jessica

Våra hästar går ut vid 7 halv 8 på morgonen och kommer in kanske kring 8-9 på kvällen, beror på vädret.

2009-12-28 @ 13:48:59
URL: http://baverbajs.blogg.se/
Postat av: Lina Renström

Min ponny går ut vid ca 9 på morgonen och kommer in vid ca 17, men jag rider oftast på dan när det är ljust så det blir lite mindre timmar!

2009-12-28 @ 16:19:20
URL: http://linastraningsdagbok.blogg.se/
Postat av: Camilla

skellefteå: ut 7-8 in 8-9 cirka :) tidigare vill dom inte in, storm eller inte! :P

2009-12-28 @ 16:38:59
Postat av: Amanda

Ut mellan 8-9 och in 14-15 vid lunch på eftermiddagen, sen så får dom middag vid 18 och kvällsmaten vid 22 :)

2009-12-28 @ 17:43:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0