Lite ändringar

Hej på er!

Det blev inte som planerat, skrotade idén med att köpa kl byxorna då det inte fanns dom jag ville ha och det kändes för krångligt att beställa.
Så jag ska lämna in alla mina vita på broderi, och hur det blir är än så länge en hemlighet ;)

I alla fall, nu undrar ni väll vad jag köpte istället?
Det blev en KL-dunjacka istället, kom på att jag inte har nån snygg varmare stalljacka så jag tyckte att det var på tiden att skaffa sig en! 

Nu ska jag gå och ta in hästarna som står ute i snöstormen och sen  senare ikväll ska vi iväg på kalas hos en vän till familjen!

Så den här jackan var den som fick bli min! :)

Kommentarer
Postat av: Elin

Snygg jacka, skulle själv behöva en ny ;)

2009-12-28 @ 17:21:12
URL: http://elinpamlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0