flyget hem

Hej på er!
Nu sitter jag och hoppas på att jag lyckats få med mig alla saker, för snart ska vi åka mot flygplatsen.

Vilka veckor det varit, har nog aldrig varit borta såhär länge från familjen, helt själv.

Det här har varit väldigt bra för mig som vill utvecklas och bli ännu bättre, kunde inte fått en bättre praktik plats och det känns helt underbart att åka hem med den här känslan. :)

Just nu känns det faktiskt ganska skönt att komma hem till familjen och mina bäbisar i stallet, saknar dom väldigt mycket!
Men det kommer nog inte ta lång tid innan jag börjar sakna skåne igen.

Snart är det julafton och jag har faktiskt lärt mig att gilla julstämningen mer och mer, har tidigare år inte alls gillat det men nu känns det faktiskt mer än okej!

jaja, nu ska jag gå och kolla en sista gång så att allt är med, ha det bra! (när jag kommer hem så ska ni få bilder på mina skogsmullar där hemma)

seeeya//
J.D


Kommer sakna lillaskan!


Kommentarer
Postat av: Carro

Vart i skåne har du varit?

2009-12-07 @ 16:26:50
URL: http://iamcarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0