Vem?

Hej på er, idag hade jag sovmorgon, välbehövt efter en lång helg med mycke värme.
Idag ska S ut och joggas i skogen, bara ta det lugnt helt enkelt.

Vill ni veta något som verkligen får mig attt fundera, Idag när jag hämtade in posten så låg min kingslandsjacka där i ett stooortbrev.
När jag öppnar paketet så ligger självklart jackan där i, men ingen faktura.
Bara en lapp med affärens logga och sen står det längst ner,
"Hej Din beställning har blivit betald av en mörk beundrare. mvh maria"
Vem är det? haha gud så nyfiken jag blir.
Liksom jag har lite känningar av att min mamma vet.
Men ingen vet var jag hade beställt den, Inte ens mamma då det kändes så onödigt att berätta.
Vem är det som har betalat och vem är maria? haha ja blir ju nästan lite tokig av det här.
I alla fall jag kan ju inte mer än tacka och ta emot! Tack så himla mycket i alla fall.

Fick en fråga jag ska svara på också!
"Jättefin blogg och ett stort grattis till vinsten! :D
 Jag har tre frågor:
1. Vart har du köpt "bling-blinget" till dina stövlar?
2. vart beställde du din jacka från KL?
3. Har jennifer en blogg? Svara gärna i ett inlägg! :)"


Tack så jättemycket :)
1, en hemsida som heter beadplace.se
2. Även det en hemsida, fast på hepnet.se.
3. Nej det har hon tyvärr inte!



Nu ska jag gå ut och mocka. men vi hörs sen! puss och kram, seeeya!//
J.D


Finaste samantha!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!



Fin blogg! Måste bara kommentera att det är superjobbigt att läsa när det är sv bakrund o vit text!

2009-08-10 @ 19:02:13
Postat av: Anonym

känner du nån maria i skåne??

2009-08-10 @ 19:48:30
Postat av: Anonym

Är det inte Thomas Hammar som har betalat jackan då? ^^

2009-08-10 @ 20:40:10
Postat av: Lina Renström

Vilket mysterium, haha! Men vad är det för bling bling på har på stövlarna? Visa gärna bild :)

2009-08-10 @ 21:25:48
URL: http://ridsportlina.blogg.se/
Postat av: FREJA LINDSKOG - Livet på Lindgården

Oj, spännande med en beundrare! ;)

2009-08-10 @ 22:48:51
URL: http://frejalindskog.webblogg.se/
Postat av: Rebecca

vad roligt! sånna beundrare vill ja oxå ha!

2009-08-11 @ 12:34:10
URL: http://rebeccarichard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0