vart är min bästaste skötare då jag som mest behöver henne?

Imorgon, då åker vi mot vännäs och hoppar en 110 :)
Mer som en förklass, på söndagen blir det 110 och 115.

Allt står packat och klart i stallet nu  och S är flätad i svansen och står med fintäcket så hon inte ska smutsa ner sig :)

Dagens ridning gick SUPER!
Red lite på ängen, avslutade med att hoppat nått språng och det kändes sjukt bra, så vi känner oss mer än taggade just nu!

Jag har kommit på hur dålig jag är på att packa utan min bästavän och hästskötare amanda, jag står säkert tjugominuter och kollar så att jag inte har glömt något och ändå så har jag säkert det, så vart är min bästaste skötare då jag som mest behöver henne?
Hon kommer imorgon i alla fall, så då hinner vi gå igenom allt och se till att jag inte glömmer något.

Nu blir det sängdags, upp imorgon kl 6 och fodra hästar!

ÖNSKA MIG OCH SAMANTHA LYCKA TILL!!!

Hörs imorgon, då kommer det nog film och bilder! puss och kram, seeeeeeya!//
J.D




Packat och klart


Kommentarer
Postat av: Evelina

Lycka till ;)

2009-08-21 @ 23:52:48
URL: http://evi0627.blogg.se/
Postat av: Elin

Lycka till!

Din blogg är super kul! :)

2009-08-22 @ 00:36:23
URL: http://eliinronnqviist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0