Underbart!

Allt går precis som det ska just nu, eller vågar man säga så.
Fast jag kan ju säga att jag försov mig imorse, men jag hann ändå!
I alla fall, S vilade igår och jag städade och rensade som en tooook i stallet, Bilder kommer snart!

Igår kväll så rymde S TVÅ gånger, hon som inte ens haft en tendes till att ens lukta på tråden, men men.
Så tillslut så släppte jag dom på gamla betet med stadigare tråd och jag har aldrig sett henne busa så mycket, hon blev storm lyckllig och bockade och galopperade ordentligt! Riktigt härligt att se att hon mår så bra!

nu ska jag byta kläder och sen blir det stallet! Kan ju uppdatera er lite om min praktikplats, och allt går som det ska ;) hitintills i alla fall, Har lite andra skolprojekt som är hästrelaterade som min mamma ska ringa och höra om, men det får ni veta mer om sen!
puss och kram, seeeeeya!//
J.D


Så länge får ni nöja er med en bild på min saknade vän elvira som flyttat till skåne, är inte hennes ungponny underbar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0