TV-helg

Hej på er, kom hem för ett tag sen, ska precis byta om och gå ut till stallet.
Idag är det torsdag= hoppövningar, men jag stryker nog det idag och sätter mig och möjligtvis rider lite bommar men framför allt bara jobba igenom henne. :) Söndag låter som en bättre dag att hoppa på i dagsläget!

Jag ska försöka hitta lite mental träning filmer, vet att pappa berättade om någon som visst skulle vara jättebra.
Har inte så jättemycket att skriva om, men jag återkommer då jag har ridit :)

I helgen kommer det vara en himla massa ridsport på tv och allt för att ni inte ska missa det så lägger jag ut det här på bloggen lite längre ner!

Nu ska jag byta om, men vi hörs senare. puss och kram, seeeeeya!//
J.D


Kommentarer
Postat av: Elin

Det är suuper bra när du skriver när det är ridsport på tv! Superduperbra! :D

2009-08-27 @ 17:52:26
URL: http://eliinronnqviist.blogg.se/
Postat av: Anonym

SUPERbra att du lägger upp tips på filmer på mental träning! håller koll ifall nått dyker upp ;) HOPPAS

2009-08-27 @ 22:55:17
Postat av: Anonym

FILMER PÅ MENTALTRÄNING JAAAAAAAAATACK!!!!!!!!!!

2009-08-27 @ 22:55:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0