Sämre väder och ändrade planer

Hej på er, innan jag hade hunnit ta mig ut till stalllet så hade det börjat regna och S såg inte alls munter ut då jag tog in henne från hagen så jag bestämde att hon får sin vilodag idag istället för imorgon.
Däremot så stod vi och myste riktigt länge och hon fick bli borstad och ompysslad.
och jag säger bara det jag ÄLSKAR den där hästen, hon är ju helt underbar. åh så fin hon är!

Nu ska ni få dagsfärska bilder eftersom det var ett tag sen!
Ha det bäst, så hörs vi imorgon. puss och kram. seeeeya!//
J.D


Bild från igår då jag provade rida på pessoat.


Världens finaste!




Ja och här har ni oss, Mig och Samantha. dom två som bloggen handlar om :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0