tävlings dag 3, så himla bäst!

Japp då var sista tävlingsdagen avslutad och jag är så jääkla nöjd med dagens 110
Gick dubbelnolla och allt kändes så bra! Till första i omhoppningen så blev hon lite taggad och jag skulle ta tillbaka henne och då svarade hon tillbaka lite mer än jag trodde så jag bokstavligen lättade i sadel  och jag tänkte att nu flyger jag av, men inte det. haha, Fick tiden 30,7 och i högtalarna får jag höra att jag lägger mig på en första plats.
Efter några ryttare kom en tjej in som red på 32,5 och lägger sig därmed på en andra plats det var då jag förstod att jag nog red rätt så snabbt, och sen efter det kom det några fyrafelare och några nollor, Men jag behåller min förstaplats och VINNER :D
Så himla kul det var! älskar den hästen så mycket!
Kan knappt vänta tills vi ska debutera 120. men samtidigt så känns det ganska viktigt att ta det lugnt ett tag  och harva runt ett tag på 110,115 :)
Det var minst lika varmt idag så sjukt jobbbigt. Kände på samantha även fast det inte gör något att hon var lite slut av all värme. Men  den här helgen slutade ju med en till rosett i alla fall!

Idag var elvira ute på hippo och hälsade på! sista gången innan hon åker ner till skåne, och jag tror vi båda stod där och vara nära till tårar när vi skulle säga hejdå, kommer sakna henne så himla mycket!

Och när vi ändå pratar om skåne så kan jag ju inte mer än säga GRATTIS till jennifer som tog smponny silver idag! så himla kul. Hon och batte är ju bara bäst!

Nu ska jag duscha och sen blir det en kväll som kommer vara L-U-G-N!
Ha de bäst, puss och kram, seeeeya!//
J.D




(glömde kameran hemma idag, så ni kommer bara få en film(förra inlägget) från den här helgen)


GRATTIS JENNIFER! SM-SILVER!

Kommentarer
Postat av: Emma

Grattis! :D

2009-08-09 @ 22:57:59
Postat av: Anonym

Jättefin blogg och ett stort grattis till vinsten! :D

Jag har tre frågor: 1. Vart har du köpt "bling-blinget" till dina stövlar? 2. vart beställde du din jacka från KL? 3. Har jennifer en blogg?

Svara gärna i ett inlägg! :)

2009-08-09 @ 23:29:18
Postat av: Johanna

Fin häst och grattis till vinsten! =)

2009-08-10 @ 01:25:06
URL: http://hoppryttarinnan.blogg.se/
Postat av: Emma

Läs gärna mitt senaste inlägg om hur många ryttare behandlar sina hästar och säg vad ni tycker ^^

2009-08-10 @ 12:16:20
URL: http://catago.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0