sunny daaay

Hej på er, Vilket fantastiskt väder vi har idag!!
Idag är jag ledig och ska passa på att rida nu på morgonen.
Sen runt tolv åker jag till kittel, kul kul!!!

gårdagens ridning var både underbar och en flygtur, haha.
Först for vi en skrittrunda innan vi började vända mot ridplanen, på den lilla vägen så hann mira få nått litet sprall ihuvudet och stegrade sig, ganska högt så för att hon inte skulle tappa balansen så hoppade/flög jag av och landade på fötterna haha.
Sen på planen så var hon helt underbar, avslappnad, lugn. Men hon ´ryckte lite med huvudet och hittade inte riktigt sin form i början, men jag tror det har mycket med att vi har ju gjort om hela henne kan man kort säga, hon har blivit riden på ett helt annat sätt, Och det märks verkligen nu att jag har lyckats placera om henne balans, så ja det verkar som om allt hårt slitande inte varit i onödan :D ge aldrig upp kom ihåg det!

Oj, ja nu såg jag att det blev lite ledsna kommentarer om det där med tea och att jag kanske ska sälja henne.
Ja jag förstår precis vad du menar, men jag känner att jag står stilla i utvecklingen jag kan inte lära mig mer på henne, och hon är världens finaste.
Men lyssns här, vi måste ju först och främst hitta en människa som vill köpa henne(kanske inte lika lätt) och sen ska hon ju provridas och det är en himla massa som ska hända innan hon KANSKE blir såld, så ja det kan vara hela sässongen innan vi får henne såld,  Men vi ska inte gå händelserna i fförväg, vi har inte ens lagt ut henne på annons och jag ska prata med mamma och tänka igenom allt minst 10 gånger till det lovar jag!
Och OM, OM jag skulle sälja henne så kommer min blogg fortfarande finnas kvar men läs noga OM jag säljer henne! :)

Nä nu har jag nog några arga hästar i stallet som vill ut, men dom har säkert internet i kittel, så då kan jag skriva där ifrån! puss och kraaaam. seeeeeeeeeeeeya!//
J.D


ojoj oj den här bilden kommer ni väll ihåg, om inte, kolla skillnaden på min sötis!


Kolla vilket sötnos, snacka om att jag saknar henne ibland! finaste fiffi!

Kommentarer
Postat av: Carro

Fina bilder. =)

2009-04-30 @ 11:43:31
URL: http://iamcarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0