Mer uppdatering ikväll!

Hej hej, massa kommentarer har jag fått och jag tänkte att jag skulle besvara dom ikväll då jag kommit  in från stallet och så :)

Allt är bara bra, sitter och äter en god frukost och ska snart gå och göra mig klart för att åka till skolan.
Igår så jobbade jag till typ tio elva, dukning ca 400 platser tror jag det var,

Ikväll tänkte jag även ladda upp ett drös med bilder som jag tagit dom här dagarna då jag inte skrivit!

Jag har även pratat med min mamma och vet ni vad hon berättade att hon har köpt EN NIKON D90 HELT SJUKT : D ni vet en sån som man kan filma med, så himla kul, så nu kommer ni kunna få massa mer fina bilder och filmer. kul va?

Nä nu måste jag skynda mig, men vi hörs ikväll, ha en bra dag! puss och kram! seeeeeya!//
J.D


haha bollgalna siri. : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0