lite kaos, lite moppe, lite lov.

hej på er, kom just in från stallet och åt just världensgodaste kladdkaka jag gjort.
Jag och amanda var ute och red och glada som vi var bestämde vi oss för att ta med bella som handhäst, allt gick jättebra tills bella och tea fick ett bus ryck och mira kastade av amanda, stackars lilla amanda, hon har väldigt onti armbågen just nu, men jag hoppas det inte är nån fara. stackars amanda!!

Idag har vi tagit ut och gjort i ordning min moppe, det kommer kännas så himla skönt att ha en moppe så jag slipper fixa skjuts hela tiden! speciellt att jag kommer kunna komma hem i tid så jag slipper vänta på bussen.

Men nu ska vi se csi miami, och jag ska pyssla om amanda!
Imorgon blir det en riktigt lov dag ska bara vår städa i stallet och sen ta det lugnt, har ju lite plugg att göra också.

Juste fick en fråga varför vi inte köper mea mira, och ja.... jag vet inte. vi har väll liksom aldrig kommit in på dom tankarna än :)

Nä hörrni ni får ha det så bra och fortsätt fråga och kommentera(glöm inte att kolla filmerna i det förra inlägget)! puss och kram! seeeeeya!//
J.D


Kommentarer
Postat av: Carro

Älskar hästbloggar. Finns inte så många, tyvärr.



Ska vi prenumerera på varandra?

2009-04-19 @ 16:58:24
URL: http://iamcarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0