home sweeet home.

Hej nu är jag hemma, eller ja rättare sagt vi kom hem för ganska många timmar sen, typ runt fem. men nu sitter jag här och nästan sover och mitt stökiga rum bara skriker att jag borde gå och städa det, fast jag måste sova nu.
Jag är suuuper nöjd med helgen. kan inte berätta allt nu, men jag har i alla fall brytit trenden att vara nolla jämt i laget, faktiskt första gången under två eller tre år i eliten som jag fått fyra fel. vi fick ett stopp pga, att jag la henne helt fel och hon fick trampa om och gå ett galoppsprång förmycket osv.
Vi hoppade ju som sagt en msv a också, eller ja som det heter nu 1.20, vilket gick alldelens utmärkt, fyra fel, ett töntigt pet(ni kan se på filmen när jag laddat upp den!) Ja så det kändes lite onödigt men oj så nöjd jag är,
nä nu ska jag kortfatta mig för imorgon ska ni få ett längre inlägg med filmer och allt.
Mira har också varit suuuuuper, hon har varit så fin att det nu finns en intressent på henne. vilket jag inte tycker är kul, vill inte sluta tävla henne ju, men dom skulle kolla på henne på hemma tävlingarna som är om en månad!

Nä nu mååååste jag sova, men jag har såå mycket att berätta som ni ska få veta imorgon! puss och kram! sov sött. seeeeeeeya!//
J.D


Min bästaste och finaste och allt som jag behöver.

min sötnos som varit så duktig i helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0