det säkra före det osäkra!

Hej på er, såg ni mitt förra inlägg? vad tycker ni, ska jag fortsätta lägga ut sånt? eller, vad skulle göra min blogg ännu lite bättre? kom med förslag! öppen för allt, och jag vet att ni är några faktiskt ganska många som läser så nu kräver jag nästan en kommentar av alla!!! nu har ni chansen att tycka till.

Skulle precis skriva ett inlägg och berättta att jag skulle tävla imorgon, men så blir det inte. Dom misstänker kvarka på tävlingsplatsen, än så länge misstänker dom det bara, men vi vill helt enkelt inte riksera något, det var ju inte en superviktigt tävling :) så vi tar helt enkelt det säkra före det osäkra. 
Men jag ska nog dit ändå och kolla lite, det är nämnligen så att ni vet den där gången ja skrev att jag blev nomimerad till årets ponnyhoppryttare? den galan som priset skulle delas ut på aldrig blev av så nu på den här tävlingen ska dom dela ut det istället! så nu är det bara att hålla tummarna!

Idag så fick amanda rida hästarna, mitt huvud tillät mig endast att ligga under mitt täcke och skydda mig från allt ljus.
Men jag har faktiskt inte gjort det hela dagen, var in till stan och jobbade lite åt peder och sen gick jag och amanda en sväng på stan, köpte ett par helt vanliga svarta tygskor, verkligen behövligt, tack mamma!

Nä nu ska jag försöka vila och vänta på att amanda ska komma in! men ni får ha det så bra så skriver jag nog ett inlägg innan jag far in till tävlingarna! Glöm inte eran uppgift ;) Minst en kommentar! puss och kram! seeeeeeeeya!//
J.D


vill ni veta en rolig sak, storasyster(påbilden) har börjat leta storhäst :D äntligen!!!!!!!
bilden är hurgammal som helst, på hon och världen finaste ploppen.


Kommentarer
Postat av: amanda:)

finaste finaste dom!!:)

2009-04-17 @ 23:46:40
Postat av: Bompestjej<3

Hej:)

Har inte följt dig så länge så veet inte riktigt vad jag ska säga men skriv mycket riddagbok det älskar jag att läsa:) Och många bilder:D

Kramis<3 Ha en mysig helg med hästarna och hoppas ditt huvud mår bättre!!

2009-04-18 @ 10:47:37
URL: http://bompestjej.blogg.se/
Postat av: c

det där måst eju bara vara världens finaste bild som någonsin tagits!!!!!

2009-04-18 @ 15:58:42
Postat av: agnes

plopp. hihi jätte söt häst! har också stått på rbrk. om jag inte har helt fel? ;)

2009-05-21 @ 11:43:53
URL: http://aagneskarlshon.blogg.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0