Dåligt bloggande igår, sorry!

Idag ska jag skärpa mig, men det blev faktiskt lite stressigt igår!
Hade i alla fall jättetrevligt med mina systrar, mamma slutade jobba runt tolv så då åkte jag hem med henne! :)

Idag är det daniel svensson träning, är sjukt taggad! fast ja, jag har märkt att tea måste vi träna konditionen på så jag hoppas hon orkar, fast ja, jag kan inte komma på någon gång hon blivit trött haha!

Juste fick en fråga igår om molly är max gamla hund och ja det är hon, men hon bor hos oss just nu, och sen hur länge det blir får vi se :)

Ikväll ska hela familjen grilla med några grannar, riktigt mysigt ska det bli!
Just nu står då min termometer på 15grader och det är inte ens sol så ja nu ÄR det vår och varmt :D

Nä nu ska jag ut till stallet, men först ska ni få se vilket gulligt uppvaknade jag fick:


Små ljud av tassar hörde jag komma mot mitt rum och då var det fluffiga och mysiga rocco som kom in. världens gulligaste!
Ha en bra dag så hörs vi ikväll! puss och kram! seeeeeya!//
J.D

Kommentarer
Postat av: Tilde

kan inte du lägga in en bild på alla dina priser?:D

älskar din blogg kram! :)

2009-04-25 @ 11:13:02
Postat av: casansdra

ÅH vad mysigt!!! bästa rocco=)

2009-04-25 @ 22:06:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0