bilder bilder bilder och lite mer bilder.

Hej på er, sitter just nu och är sjuuuuuuuuuukt trött, tänkte att ni ska få ett bildinlägg, det gillar ni va? ;)
Idag så var jag först i skolan, och sen stan och åt en gooood middag hos farmor, riktigt trevligt faktiskt!
Nu sitter jag helt död i soffan med amanda och ser på en helt okej film som går på tv, lär ju somna, haha.
Nä nu ska ni få massa bilder men innan det tänkte jag bara säga att amanda är BÄST!
ha det bra, puss och kram! seeeeeeya!//
J.D


I tisdags, söt tea!


Finaste Mira i tisdags :)


min underbaraste <3


haha man måste ju bjuda på sig själv. lite kul att både jag och tea har "samma" uttryck.


I onsdags, Åh va fint väder det var, och man kunde ÄNTLIGEN rida på planen.
Som svar på en fråga om jag kunde lägga ut filmer på tea när jag tränar, och ja det kommer ja kunna göra efter nästa torsdag då mamma kommer hem med den nya systemkameraaaaan :D


Titta teas shabrak, det är nytt, hon passade jättebra i det, men jag har ingen matchande huva till så det får bli ett träning och hemma shabrak.


Titta så söt hon är. Och svar till du som frågade: Hon har inte ridits för att hon haft en liten vila, och min lillebror har inte hunnit sätta igång henne, Men nu ska hon igång :D Hon är född -95, alltså 14 :)

att jag har gulliga ponnysar, puss på dom!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

snyggt de var :) Vars har du hittat de?

2009-04-04 @ 22:59:11
Postat av: Anonym

snyggt de va :) Vars har du hittat de?

2009-04-04 @ 22:59:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0