Trööööööööttt

Hej nu skriver jag ett snabbt inlägg, idag har det varit en lugn dag, inte gjort mycket alls,
dagen började med att jag for till stan med mamma som skulle till tindra och köpa upp sitt presentkort i sista minuten eftersom dom snart stänger ner hela affären. sen for vi till hippo och tittade på storhäst och beställde ett regntäcke till bella bus :) trevligt att umgås med sin  mamma hela eftermiddan.
Sen kom vi hem och jag gick ut och gjorde klart allt med tea, travade lite idag, hon var lika skvättig över allt hon såg i skogen, träd som stenar, allt var jättefarligt. menmen det gick bra ändå
efter jag var klar i stallet gick jag in  och gjorde mig iordning, sen bar det av till stan och jag och signe fikade på station och sen for vi hem till henne, jättemysigt var det :)
Och nu sitter jag här hos pappa och är jäääääääätttetrött med tanke på att jag somnade typ senast nio igår kväll och gick upp åtta imorse så jag har typ ställt om dygnet! haha men men nog om detta, det blev ett ganska långt inlägg trots allt. men ni får ha det så bra!!!!! seeeeeeya!//
J.D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0