Hej igen!

Nu kommer det tyvärr bli lite såhär ströbloggande, eftersom jag inte har riktigt tiden, men håll utkik för rätt va det r så börjar jag blogga varje dag, men jag ska försöka göra det så ofta som möjligt!
jag håller på att bli förkyld IGEN! ganska drygt.
tea mår fint hoppade henne igår, oj så fin hon är nu. hon har ju varit lite småtokig och bockat och larvat sig haha, men det är bara ett tecken på att hon tycker det är kul att vara igång igen hoppas jag! ihelgen eller på fredag drar vi norr ut och hoppar en L:A och en MSV:B i piteå, riktigt kul ska det bli. hon är på topp nu!!!
tänkte jag skulle hoppa henne på tisdag eller onsdag också!
nä nu måste jag ut med min lilla stohingst haha!
Ha det bra! seeyaaaaa! //
J.D

bilden är från igår på en något uppeggad tea som inte vill stå still :P men hon är allt söt ändå<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0