Hej igen!

efter ett uppehåll!
Sitter här med massa träningsvärk efter en träningshelg för tomas hammar :)
Tränade inte tea eftersom det blev lite tjafsigt med hovslagaren, men nu ska han komma i veckan så hon kan få sig ett par nya dojjor haha :)
Men jag tränade i alla fall cicero, mias storhäst vilket gick bra med tanke på att det var första gången jag satt på hästen! och han är så duktig, han ju trots allt bara riden i nio månader.
sen idag efter jag ridit mitt pass, så provred jag rhox, det gick väll helt okej! så vi ser väll, tror det är väldigt mycket i huvudet på den där ponnyn tyvärr. men men...
Snart är det hemma tävlingarna på hippo, Juste jag måste ju anmäla till dom!
ja annars rullar väll livet på, börjar sakna min kamera lite.... men men
Letar efter en d-ponny, ska fara och provrida lite i veckan är det tänk så det blir spännande!!! :)
nu ska jag faktiskt gå och sova, jag är heeeelt slut!
Ha det bra!seeeeeeeya!//
J.D

(slänger in lite fler bilder från träningen sen)

Fina cicero :) foto: anna pettersson
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0