ÄNTLIGEN

Har hovslagaren varit här, och jag är riktigt nöjd med den nya hovslagaren, han har exakt samma tänk som vi har. det äger :)
var hos farmor idag och åt middag det var mys, sen kom jag hem, tittade på när han skodde teabus... och sen in och se idol och plugga so. nu sitter jag här och håller på att somna typ.
imorgon har vi friluftsdag, ganska drygt.
Imorgon far jag nog ut på en lång skrittur med skruttan.
haha såg idag att hon har lagt på sig ORDENTLIGT haha men det gör inget, hellre det än att hon skulle ha magrat ur, :)
det är ett tecken på att hon mår bra, skruttan min.
Måste se till att täcka henne ordentligt nu så hon behåller sin korta päls!
Det är ett TIPS till alla som inte har rakapparat eller som vill spara lite pengar, se till att täcka din häst i tid så sätter den inte lika mycke päls.
nä nu ska jag sova, ha det bra!!!! seeeeeeeeya!//
J.D

tjockisen min<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0