29 september

Dagen har varit väldigt skön, fått mycke gjort!!
Efter jag ätit frukost duschade jag och sen städade jag lite i huset. efter städandet slappade jag bara innan jag gick ut till stallet, hann vika alla täcken och sortera ut lite sommartäcken. sen rensade jag och mamma hela stallet och det blev så fint! tack för hjälpen!
Sen for jag ut och red skruttan, det gick helt okej, hon känns mjuk och fin. dock kan jag verkligen inte bestäma mig vilket bett jag ska ha i helgen, hon verkar inte kunna gå på bett med stång, tror det är en tand på vänster sida som spökar. men men, vi ser väll!
Imorgon eller i övermorgon ska vi få en film på en ponny, mer än så får ni inte veta än så länge ;)
på onsdag eller torsdag blir det provridning också!!!! :D pepp!
So prov imorgon >.< måste plugga nu! ha det bra!! seeeeeeeeeya!//
J.D

Älskar dig med hela mitt hjärta och lite till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0