Torsdag, 9 oktober.

Nu sitter jag här och är HELT SLUT!
vaknade halvåtta och gick ut till stallet och släppte ut dom små djuren!
sen bar det av till skolan, dagen har varit helt okej! :)
sen tog jag bussen hem med amanda och vi gick ut till stallet och fixade, När vi äntligen var ute så hade det ÄNTLIGEN slutat rregna också så det var ju hur bra som helst! Bella är extremt brunstig just nu, haha, så när amanda hoppad upp gjorde hon som små töntiga skutt, jättesöt!
tea lunkade på som vanligt!
vi red på banan och det gick jättebra tycker då jag, amanda var lite för snäll mot bella i början så bella mest sprang och lekte med huvudet, sen bytte vi hästar och amanda fick rida tea, hon är faktiskt den första (förutom tomas hammar) som är utanför våran familj som rider henne! och det gick faktiskt riktigt bra! Du är så duktig amanda!
Jag red ju som sagt bella då och hon blev så sur och tänkte nog nä inte tunga du, haha, sen fick jag "knöla" ihop henne lite och sätta henne på plats, och jag tror det gick ganska bra efter det för dig amanda?
vi hoppade även ett litet litet räcke (: jättekul tyckte dom!
ja ja, nu ska jag faktiskt gå och titta på extra extra sen blir det soooooova! men ni får ha det så bra så hörs vi imorgon!seeeeeeeeya!!//
J.D
la la la laaaavjo<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0