Klargörande

Nu vill jag bara klargöra en sak som hände i helgen:
Jag har varken teknikskydd eller barrnings skydd på tea, det enda jag gjort är att jag bytt till vanliga framskydd och satt dom bak för att hon var så irriterad på sina andra på slutet började hon spraka och bocka. Sen tänkte jag att jag skulle testa sätta dom här b-iga fula framskydden som vi köpte för ca 3-4 år sen på teas bakben för att dom är sjukt mycke lättare och dom sitter mer stabilt, och hon gillade dom och slutade bocka direkt. Men det blev ju ett jävla tjafs, anmäld till överdomaren och gud vet allt vad som blev sagt, men det är ingen barrning eller nått. Så ni som anmälde mig kan ju sluta lägga er i andras liv och sköta erat nångång, det här gör mig bara så less, att bara för att min ponny börjar hoppa med en bra teknik och för att det råkade gå bra för oss ska ni alltid klanka ner på en! Sen ett annat rykte som tydligen går i knutarna är att tea har/är varit skadad och det kan jag lova att hon inte är/varit. Hon vilade en vecka eftersom vi haft strul med hovslagare så hon gick med lösa skor, sen har hon haft lite problem med ett öga, det är det enda!
Så om det är något mer ni undrar så kan ni gärna fråga det. Är jävligt less på att höra skit snack på omvägar. tack på förhand.

Idag ska jag ut och jogga sötnosen. slänger in ett inlägg ikväll också!
Ha det bra! seeeya!//
J.D

en bild som är kanske ett år(?) gammal, då jag tävlade evelinas ponny kiara på våra hemma tävlingar :D hihi så söt.

Kommentarer
Postat av: Sandra

shit!! ofta du skulle göra det? :O så jävla sjuukt. hahha folk är ju störda. nejnej, duktiga det är vad ni är :) det är bra att du står på dig! /sandra höglander

2008-10-06 @ 21:35:59
URL: http://sandraeatworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0