Godmorgon, 20 (frostiga) Oktober

Nu sitter jag här och skäms lite för att jag inte bloggat på ett tag. men nu har jag ju massa att berätta!
i lördags så byggde vi klart våran fina hösthage, den är hur fin som helst, röd och fin. hästarna blev glada och galopperade runt i den.
Sen följde jag med mamma till hippo och satt med där medans hon  dömde storhäst.
kom hem så sent att ja inte hann rida tea. sen såg vi en film och sen blev det bed time.
igår fyllde peder år och det kom massa folk, jag red dressyr på tea och det gick helt okej, hon blev lite springig i galoppen men i traven bar hon sig jättefint, :)
Så nu ska jag väll snart bege mig till skolan. är sjukt trött och tror jag håller på att bli förkyld... inte bra.
Sen kanske vi ska låna hem mira, hoppas hoppas hoppas<3
tänker slänga in bilder ikväll!!! ha det bäst!seeeeeeya!//
J.D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0