Bildinlägg!!

 Nu tänkte jag lägga in massa bilder från dom senaste två eller tre dagarna :)
Jag kan ju också berätta att mira kommer på fredag sen får vi se hur länge vi har henne <3 ska kanske vara med på söndags träningen för tomas med henne! tea kommer vara med hela helgen!
Det känns lite jobbigt nu för jag vet att det här kommer bli en lång vecka bara för att jag längtar så mycket till fredag och hela helgen, men men man får göra det bäst av situationen. ^^
Idag var det ju jättefint väder på morgonen sen vet jag inte vad som hände?
men jag bjuder på lite bilder såhär i det gråa höstvädret!

Min lilla dressyrponny igår.

Ny utsläppt i hösthagen

finast

sötbella:)




Ja det var dom bilderna, slänger väll in ett inlägg ikväll, så kika in då!!! ha det bäst!seeeeeya!//
J.D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0