17 oktober & 18 oktober

Hej, igår hade jag fullt upp så jag hann inte skriva något inlägg!
skolan gick bra, efter skolan kom mamma och hämtade mig och vi for och handlade hästfoder på pegasus, ochnär vi står där inne säger hon är det inget mer du vill ha? som en galning sprang jag  runt och letade något jag ville ha, men hittade inget, ett tecken på att jag har allt? det verkar inte bättre, haha :) så vi for hem med två fodersäckar och var nöjda så!
sen hemma så skynade jag mig ut till stallet och tog hand om busan, red henne barbacka, och hon blev som en ja vad ska vi säga 4åring som aldrig varit ute och blivit riden på en väg där det finns hus och vattenslangar, hjulspår m.m haha hon flög åt alla olika håll för att allt var så läskigt, tror jag höll på att ramla av fyra gånger, haha, sen när vi skulle galoppera blev hon helt galen så vi skippade den biten och travade mest, men vilken trav hon hade, jag satt mest bara och skumpade runt på ryggen utan en chans att hänga med i den i den traven, riktigt kul, så nu blir det dressyr ridning hela helgen ska inte hoppa ett enda språng, oj vad det kommer läskas med hinder och hoppa, men det är bra, man kan ju inte hoppa hela tiden, lite måste man ju sakna. (:
Idag så ska jag  in till stan med mamma och köpa presenter till peder, sen bär det av hemåt och ta hand om lillstumpan. och om jag hinner följer jag med mamma och kollar på när hon dömer storhästhoppningen som är på hippo :)
men men, jag lär ju slänga in ett inlägg ikväll också! men ni får hade så bra till dess! seeeeeeeeya!//
J.D

Vackraste ponnybenen i världen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0