Underbart! bara 16dagar och några timmar.

Ja tänk så nära stockholm är nu, jag är helt över pepp! tror jag ska börja någon sorts nedräkning, men det är kanske lika bra att jag säger 17dagar istället för några timmar, Vi far fredag morgon kl 4, den 21 november, vilket innbär att jag kommer gå upp vid två? fast då är det ju inte ens värt att gå och lägga sig. ;)
Annars då? ja här sitter man i ett berg med böcker som jag för längesen borde gått igenom, men nu hamnar allt efter, eftersom jag alltid ska skjuta på saker, sitter med SOn just nu, väldigt roligt att det bara är jag i gruppen som arbetar, men hallå? jag menar vi ska ju typ redovisa nästa vecko och det se inte så ljust ut`!
sen har jag massa andra stuffs som ska in, så ikväll blev det inget långt inlägg jag borde ju egentligen inte ens sitta här ;)
men vad gör jag inte för eran skull! ju fler inlägg ju gladare blir ni, eller hur?
haha aja, nu måste jag ta tag i alla arbeten, ikväll blire DH, kanske slänger in ett inlägg efter det, om jag inte däckat i sängen med alla böcker, haha! ha det bäst! seeeeeeeeya!//
J.D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0