Två nya!

Så nu har jag lagt ut två länkar till med en film på tea när min syster red henne i början och en försälningsfilm vi gjorde på min förra c-ponny valentin charity(tysan) Det är min syster, cassandra som rider dressyren i filmen och jag hoppar.
kolla på länkar så kan ni se alla filmerna :D
Och juste glöm inte att bli medlem på bloglovin (mer info finns i mina länkar) och börja prenuminera på min blogg!^^
Nu håller jag på att packa och det känns som om jag packar alldelens för mycket, ovanligt? nej. haha
Släppte ut tea imorse, hon verkade lite smått sur på mig för att jag inte orkat ta mig ut till stallet på två dagar eftersom jag varit så sjuk.
Åh vad allt känns bäst just nu! nä nu måste jag gå och fortsätta packa! vi hörs senare! puss och kram!seeeya//
J.D

saknar min systemkameraaaaaaaaaa!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0