Torsdag, tacos, gossip girl, tea<3

Heeejsan!
Nu sitter jag här och  är helt mätt efter middagen som blev tacos
fast ändå av någon dum anledning är jag sugen på lite kladdkaka, haha jag är aldrig nöjd ;)
Har varit himla trött idag, somnade på engsv, och när jag är trött får jag inte så mycket gjort vilket suuuuger!
men men, nya tag imorgon!  det blev inge stan idag, alldelens för kallt!
Fredag imorgon, tänk så sjukt skönt, då blire tjejkväll hos emma!! as kul!
Pratade med bibbi(min engelska lärare) om hur vi ska lösa det här med engelskan, för hon och min mentor tycker jag är för bra för den gruppen jag går i, men jag kommer verkligen tappa all motivation om jag måste byta.
så vi kom fram till att jag ska gå kvar och istället jobba på som jag göra och sen kommer bibbi ta fram en massa extra grejer som jag kan göra, för jag vill verkligen uppnå minst VG och jag känner att jag kan klara det i den gruppen jag går i nu, så det kändes bra att jag ska få fortsätta där!
Ikväll blir det gossip girl!!

ÅH jag kommer inte klara november ut, UTAN ATT RIDA? aaah hur ska detta gå? kan någon tala om det för mig!
Satt och tittade på massa tävlingsbilder, det är verkligen allt jag vill göra nu... fara ut och tävla, helg ut och helg in.
tea är så fin. älskar henne, tänkte bara säga det om ni hade glömt det ;) hahah
aja nu ska jag gå ut och pussa lite på henne! men titta in i bloggen senare ikväll eller imorgon  så kommer jag har lagt in lite nya stuffs! ha det bäst!seeeeeeeya!//
J.D
världensfinastevackrastebästasteihelavärlden<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0