Tjohoo!

Idag är det onsdag och jag sitter hos min pappa och bloggar, väntar för övrigt på att greys anatomy ska börja! (serie-nörd som man är)
idag har det varit en bra dag! skolan gick bra, förutom att jag fick IG på norden(fakta) provet det trodde jag inte, jag hade inte tänkt mig mer än g, haha aja. utvecklingssamtalet gick snabbt och bra, sammanfattningen blev att jag borde lägga ner mer tid på arbeterna och att jag ska lämna in saker i tid, den första punkten har sett ut så sen lågstadiet, när ska jag skärpa mig? den andra punkten handlar bara om att jag måste ta mig tid och sluta skjuta upp arbeten hela tiden!
Innan utv.samtalet så jobbade jag lite på shell, eller ja som nu heter 7-eleven, fyllde lite dricka osv. skulle ju egentligen träffat ronja, men hon hade valvakat hela natten och sov när jag ringde henne vid ett så jag lät henne sova vidare och sen for jag och jobbade istl.
efter samtalet for jag och pappa och hämtade lillebror och hans mamma som landat med flyget från sthlm pratade med petra om att jag skulle till sthlm horse show och då kom vi ju på attt hennes syster jobbar på globen så hon skulle höra om hon skulle kunna fixa lunch åt mig där under showen, det skulle ju vara toppen, lunchen är det enda jag måste betala under resan var det tänkt, men nu kanske jag inte ens behöver det ;)
Åh va kul det ska bli att fara i slutet av november det känns så SJUKT kul!!!!!!
Sen ikväll har jag och hanna spanat in massa bloggar och chillat med god mat som ulrika gjorde!
efter maten duschade jag och nu sitter jag här i mitt nya rum som jag är sjukt nöjd med, eller nya och nya, mitt ny renoverade rum kanske man ska säga :D det blev jättefint och jag är asnöjd! tack så mycket!!!!!
Nä nu ska jag faktiskt gå och vara lite social. imorgon blir det stan med saknade signe, och kanske en snabbis med ronja!kika in då!!!! men ni får ha det så bra! och glöm inte att kolla in hannas blogg: hannaes.blogg.se!!! seeeeeeeeeya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0