Tisdag

Hej, igår klippte jag mig och det blev helt okej, inte helt nöjd med luggen, men det växer ju!
kom ner på stan ganska tidigt chillade runt lite med amanda innan jag klippte mig sen efter jag klippt mig mötte jag upp signe, massa trevligt.
Idag har det varit en helt okej dag, typ inget speciellt, eller hade engelskaprov som gick BÄST.
Ikväll blir det greys anatomy och gossip girl, men först stallet :)
haha alltså snart kommer jag inte våga släppa bella lös från hagen, brukar göra det och sen springer hon in i stallet om hon är duktig, det vill säga om hon inte springer förbi stallet och rakt in i stängslet haha, klumpedunsen. men söt är hon. jag önskar såååååååå mycket att hon kunde växa och bli en d-ponny det skulle inte alls göra något, inte alls.
Kolla in sötnosen på mina länkar, där finns en film, det står bella.  det där var sjukt längesen, hittade den på datorn nu. saknar våran tid så himla mycket!
JAG VILL SÅ MYCKET RIDA TEA NU! håller på att bli gaaaaaaaalen!
imorgon har jag soooovmorgon, fett.
sen är det bara fredag och sen helg<3 iiih.
vilket betyder ännu färre dagar till stockholm!!
Jag ska försöka fixa så jag kan mobilblogga lite där nere. ni ska inte behöva klara er en hel helg utan mig ;)
haha aja, nog om det. nu ska jag ut och fixa i stallet. juste vilken dag är det man brukar pynta? är det första advent? jag är as taggad på jul, är ni de?
Aja ha det bra! så hörs vi senare! puss och kram!seeeeeeeeya!//
J.D
Vill aldrig lämna dig!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0