Svettigt!!!!

Städat och städat och städat, herregud vad jag far omkring och städar, men fint blev det! :)
möblerade om lite, fixade mer ljus, påminde mig själv om att jag borde skaffa fler linor till mina rosetter nu trängs dom.
Nu väntar duschen och sen film :)
Ikväll har min systrar varit här och ätit middag, trevligt trevligt, Cassandra far till thailand på tisdag och blir borta i typ 25dagar, fattar inte hur hon ska orka? Michelle far till Goa i typ två månader? hallå mina systrar, ska ni bara lämna mig här? haha nä men man ska ju iofs fara till sthlm så jag klarar väll mig, fast jag kommer sakna er!
Ikväll var tea på oerhört bra humör hon stod och såg glad ut mest hela tiden. sötaste!
vill ni veta en sak som gjorde min dag min kväll och mitt liv idag......(trumvirrvel)
MIRA SKA FLYTTA HEM TILL OSS<3
ska få ha henne på foder och fatta hur glad jag är<3 åhåhåh<3
Lär väll flytta henne hit efter vi varit i sthlm. :)
Jag MÅSTE verkligen MÅSTE sluta tänka att tea blir svartis, HALLÅ hästar har inte såna känslor, men jag kan bara inte låta bli att tänka så. från och med nu MÅSTE jag sluta tänka så!!! Älskar båda lika mycket och dom tänker inte så, måste skärpa mig bara måste!
Nä hörrni nu blir dusch och sen film som sagt, sen blir det sova i min nybäddade säng, åh vad jag längtar!
Och jag pepper sthlm massa och anna du ska ta dig igeom det här jag och bästa amanda kommer finnas varje steg vid din sida. puss ni båda är bäst!!!!! vi hörs imorgon! puss och kram! seeeeeeeeeeeya!//
J.D

Snart blir det två igen<3 mina finaste<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0