Sängdags?

kanske om ett tag, kom just in från stallet eller ja en halvtimme sen kanske, tog in dom små djuren och pussade på tea massa. försöker ha dom ute så länge som möjligt! mockade och fyllde spån.
Ikväll skulle jag ha städat mitt rum, men jag var alldelens för seg för det. fy mig!
Men imorgon ska jag göra det! jag lovar, nu måste jag göra det då jag till och med skrivit att jag lovar att göra det i min blogg. haha :)
Funderar på att be johanna fräscha upp min blogg igen? har inte bestämt mig än, men vi ser väll! :)
Kul att ni börjar premunera på min blogg med bloglovin. great great, och för er som inte börjar göra det så har jag en stor länk på vänstra spalten där ni lätt kan trycka er fram till bloglovin.se :)
Nu är det så sjukt nära, visst vet ni det!? känns så skönt att komma bort, har varit för mycket för mig på sista tiden.
6dagar kvar nu, 4skoladagar HALLÅ fattar ni det är ju inge långt alls!
Juste nu påminde jag just mig själv att jag borde fixa det där med mobilbloggningen innan jag far!
Sen när jag kommer hem... vet ni vad som händer då...? JO JAG SKA BÖRJA RIDA PLUTTINUTTI igen då<3 ooh vad jag taggar helt underbart det ska bli, skrittar första en vecka sen skritt och trav en och en halv vecka sen börja lägga in lite galopp sussestiv öka hela tiden med träningen!
Nä hörrni nu ska jag gå och vara lite social med familjen! ha det bäst! vi hörs imorgon ska lägga ut bilder på mitt rum som jag ska ha städat då ;) hehe. puss och kram! seeeeeeya!//
J.D

(igår) signes bild :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0