På bättringsvägar?

Kanske, känns lite bättre idag i alla fall. orkade dock inte hämta mina böcker. blir att göra det imorgon.
Nu har jag mest bara legat och kollat på The voice och ett inspelat avsnitt av färjan, massa skönt.
Inatt sov jag jättedåligt, vaknade vid flera tillfällen, men så är det ju oftast när man är sjuk.
Vaknade vid elva och det kändes som om klockan var två tre på natten? jättekonstigt.
Annars sitter jag väll och är orolig för min syster som inte hör av sig. hon borde vara i thailand nu? men hon skulle höra av sig när hon var där?
Huvva jag skulle inte vilja åka till thailand nu med tanke på hur oroligt det är där nu. hela flygplatsen som dom skulle ha landat på var tydligen avstängd pga skottlossning osv.
Väntar och väntar på att hon ska höra av sig.
Skriver ett inlägg ikväll så får ni om hon hört av sig eller inte.
Nu blir det nudlar och sen hade jag väll tänkt ladda ner en film :)
Ha det bäst, så hörs vi senare! puss och kram! seeeya//
J.D

Jag och bella när vi vann vännäshoppet 2005(?) Åh vad jag saknar tiderna med henne. vi var helt enkelt bäst!

Kommentarer
Postat av: cassandra

hej sotnos:) du behover inte vara orolig, hade vi varit lite langre ner i thailand hade du behovt det men vi ar 25 mil norr om bangkok dar det ar bomber o tjofras.. may berattade att i chang mai hade demonstranterna slitit ut tva turister ur en taxi o tagit allt de hade pa sig!.. hemskt men vi ar iallafall i khorat o har ar det lugnt. hoppas att det ska lugna ner sig snart sa vi kan aka langre ner till havet!!! igar landade vi typ vid halv 8 pa morgonen har i thailand och fick sitta i planet till ca 2 pa dagen.. helt stilla bara. det var sjukt drygt. sen nar vi val fick komma ut fick vi sta i ko till nan provisorisk passkontroll dar de stamplade vara pass osv.. sen vidare till annu en ko dar vi fick vanta pa vara pa vara vaskor.. sa vi var klara med allt typ kl 6. sen tog vi taxi till khorat o sov dar o nu ar vi pa ett kopcenter:) en till sak! vi var det allra sista planet som fick landa pa flygplatsen over huvudtaget.. vi var det 16e planet o sen var det stopp! de andra planen fick inte landa de fick typ vanda eller landa nagon helt annanstans. det var lite crazy! o varfor det tog sadan tid i planen var for att tullen skulle kolla igenom vartenda plan innan vi fick ga av.... ja det var helt enkelt helt crazy!! na men nu ska vi val ga o shoppa lite;) halsa alla sa himla mycket o pussa z extra mycket och dig sjalv o peder for att jag inte hann saga hejda till er.. alskar er allihopa o eric halsar ocksa:D PUSS PUSS

2008-11-27 @ 09:18:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0