Ont i huvudet och trött, får inte bli sjuk!!!!!!!

Sitter med jordenshuvudvärk och försöker plugga gissa hur bra det går? nej inte bra alls, har lagt ner pluggandet nu, gjorde klart sv-uppgiften som skulle ha varit inne veckan före lovet, Fail av mig!
Men nu har jag gjort den och ska lämna in den imorgon så då behöver jag inte ha ig-varning i sv :D Fick VG nu sist vi hade prov i sv WOHO, jag börjar bli duktig!

Nu borde jag kolla upp alla busstider, tror jag måste ta en tidig buss, BARA drygt. men jag måste vara i tid nu. Har alldelens för mycket frånvaro. men tänk. den här veckan behöver jag inte gå hela veckan så det är bara att bita ihop!

Annars då? ja det rullar väll på. Tea har blivit SJUKT ouppfostard och borskämd haha, måste ta tag i det!
Jag känner mig så sjukt taggad på att ha två hästar, dock kommer detta kanske leda till lite mindre bloggande om jag inte fixat min mobilbloggning än! jag ska göra mitt bästa! funderar på att typ radera alla andra onödiga sider som jag bara MÅSTE besöka varje dag. mamma har sagt att hon tycker det är okej att jag bloggar. Så ni behöver inte oro er att ni ska bli utan mig! hihih.

Juste det här höll jag på att glömma att berätta, ni vet den vita "ängla" hästen som jämt är med på globen? den hästen brukar tydligen min mammas kusin tävla i dressyr så hon kommer stå i en av monterna så det blir att gå och hälsa på henne! :) Vet att hon ska tydligen vara en av mina bloggläsare ;) hih

så vad tycker ni? ska jag göra om designen i min blogg? den här designen börjar bli lite uttjatad, right? ska fundera ut något och sen lämna det i johannas händer, om hon nu kan tänka sig att göra det, det vore väldigt snällt!
aja jag ser väll hur det blir, rätt vare är så har jag en ny design när ni tittar in, vem vet? hehe

Ikväll då, ja då blir det att sova så jag inte blir sjuk. det vore så sjukt onödigt att bli sjuk innan sthlm, men vem blir inte det av den här stormen höll jag på att säga? tre olyckor i umeå idag, herregud! snart kan man inte gå ut.
Hoppas på att det blir bättre väder tills vi ska åka till sthlm annars kommer det bli drygt med buss i oväder och det kommer säkert ta hundra år extra då! jaja, vi får hoppas på det bästa! :)

Imorgon har vi typ hundra inlämningar och förhör känns det som, önska mig lycka till! haha
Nä nu ska jag gå och vara lite social med familjen sen blir det sooova, ska seriöst gå och lägga mig nio, fatta va skönt! Ha det bäst! vi hörs imorgon om ni inte blåst bort i ovädret! puss och kram! seeeya!//
J.D

=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0