Kallt och lite drygt.

Sitter här och små fryser lite faktiskt.
Imorse kände jag verkligen hur motbjudande det var att lämna den varma och sköna sängen, det tog några minuter innan jag var uppe. Eftersom jag sova hos pappa fick jag gå från stan till teg, duktig va? ^^
skolan var helt okej, som jag redan hade räknat ut på vägen till skolan så kastades det en massa snöbollar inomhus, hallå? bara omoget.
hade praktiskt prov i Syslöjd och det går faktiskt bra! lite snett kankse det blir men äh det funkar!
pratade med amanda idag igen och det visar sig att vi fått ett mejl nu om allt inför sthlm resan, vi ska tydligen åka buss dit och inte tåg, bara DRYGT!!!! jag hade ju peppat på att åka tåg men men... ska gå in och kolla på mammas mejl och se om hon fått någon information om allt. mamma är ju i linköping på utbildning vilket innebär att jag måste ta hand om båda hästarna och släppa ut dom, lite små drygt sådär.
ikväll blir det tacos med syrran och hennes pojkvän eric, trevligt trevligt.
sen blir det att gå ut och pyssla på sötnöten, måste hämta lite hö ikväll.
Igår försökte jag gräva ur broddhålen men det gick ju inte som tänkt, hon hade smågrus i typ alla broddhålen så det tog typ hundra år att få ut dom, sen kom jag till sista hoven och då var det en sten som var helt omöjlig att få ut. så nu står hon fortfarande utan brodd....suck!
Och hovslagaren är tydligen borta i thailand typ. hoppas han kommer hem snart!
Nä nu ska jag nog byta om till varma och skönare kläder, ha det bra så hörs vi senare! seeeeeeya!//
J.D

finaste<3
sötbella<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0