Hon lever!

Yees systern min lever. hon har landat i thailand nu men fick typ cirkulera runt i luften 8timmar extra och sen fick dom ta värsta bakvägen från flygplatsen. men nu är dom inte i närheten av allt kaos. :)
sköööööönt att höra!
själv sitter man och mår sjukt illa. :(
orkar inte skriva mer.
förutom att jag pratade med amanda nyss vi båda har planerat allt väldigt dåligt. haha. kommer säkert bli att panikpacka för oss båda i sista sekunden! haha.
imorgon är mamma ledig så hon ska få vara lite taxi åt mig inne i stan.
*skolan hämta alla böcker.
*fixa allt med pengarna på kontot.
* hämta dunjackan hos cassandra(det ska tydligen vara kallt i sthlm)

Nä nu orkar jag verkligen inte sitta här. ha det bra! seeya!//
J.D

mamma och peder tar hand om babylove medans jag ligger inne och gnäller, tack!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du jag har kollat runt lite på youtube efter en film på dig o tea, men har inte hittat någon! om du har en kan inte du då lägga ut den på bloggen, de vore värkligen jätte snällt!



btw, du äger fett på rida ;)!

2008-11-26 @ 20:54:41
Postat av: cassandra

forresten!!!! har nisett att det ar helt galet o indien ocksa!+????? michelle far ju inte aka om det ar sadar, ATT DOM BOMBAR HOTELL O GREJER!!???

kara nagon vad hander med varlden!! puss o rkam igen:)

2008-11-27 @ 09:26:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0