Glad!

Idag känner jag mig bättre, dock har min mage blivit arg för att jag inte ätit på ett tag. hoppas det blir bättre!
idag blir det packa :D helt sjukt vad jag är peppad!!!!!

appropå kommentaren i förra inlägget
("du jag har kollat runt lite på youtube efter en film på dig o tea, men har inte hittat någon! om du har en kan inte du då lägga ut den på bloggen, de vore värkligen jätte snällt! btw, du äger fett på rida ;)!")
 ja jag jobbar på att få in en film på mig och tea, ska försöka fixa det! :D
blir så glad av såna komentarer. jag skiter fullständigt i att det är en anonym, jag blir lika glad ändå!!!
Jag har en film på datorn nu när min syster rider, dock är den förstor för att lägga in på film sidan jag använde till filmen på bella, men jag ska fösöka lägga in den filmen på youtube och se om det funkar bättre där! annars ska vi koppla in kameran så jag lägga in filmer från lite tävlingar i sommras!

nä nu ska jag gå och äta frukost så min mage blir glad på mig! vi hörs sen! ha det bäst! seeeya!//
J.D

haha gillar den här bilden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0