Gammal dator, massa bilder!

Tjoho, sitter på min gamla dator eller ja gammal och gammal jag använder det väll helt enkelt bara inte. Nu hittade jag massa fina bilder som jag inte lagt ut, blir väll att blogga från den här datorn ett tag så ni får lite nya/gamla bilder;)
Efter jag skrev det förra inlägget somnade jag som en stock på soffan, så himla trött.
Sen kommer lillebror och peder hem och det blev pannkaka till middag, var typ sugen på kött men men. man kan inte alltid få allt.
Jag hoppas alla kollat in den lilla länken på vänstra sidan som det står bella på, om inte, så kolla!!!! :)

Imorgon har jag musik-prov, sen blir det stan med ronja.
Jag har så mycket som jag ser framemot just nu helt galet!
först stockholm resan om 7dagar, så korta dagar, helt sjukt!!!!!:D :D
sen efter den kommer moa upp<3 saknat henne sååå, kommer ju också träffa henne i sthlm, men ändå! kul att ha henne hemma i norrland ett tag, för er som inte vet så har jag känt moa i, ja hur många år är det nu? VÄLDIGT många i alla fall, det började med att hon skötte ploppen och sen har hon alltid funnits i mitt liv på nått sätt! och det är jag glad över!
När jag kommit hem från sthlm ska jag börja rida igång älsklingen igen <3
Efter det blire lucia jag taggar, ska på randombastards premiären med signe, allmänt party liksom. shouoo.
Sen dagen före julafton(som traditon) ska vi alla gå på bio. alltså typ alla barnen i falmiljen. nästan alla.
sen julafton, alltid lika mysigt! denna jul firas med pappa! :)
Och vad kommer efter julafton, NYÅR!!!!! om allt går som det är planerat blir det middag hos signe och om det inte är allt för kallt blir det stan på kvällen! åååååh jag peppar ju ihjäl mig!
hihi jaja nog om det.

Jag funderar på att pierca mig, i läppen, men jag vet inte. får se hur det blir. mamma verkar inte så peppad på det. inte peder heller för den delen, han tror inte att jag kommer kunna få något jobb, HALLÅ? för det första så ska jag inte börja jobba på ett bra tag, för det andra så har jag redan ett jobb som det inte spelar någon roll om jag har piercing eller inte, sen liksom skulle jag skaffa ett jobb senare och ha kvar piercingen då skulle jag ju ta ut den.
igår kände jag hur förbannad jag blev då peder berättade att han hade nekat två jobbansökningar pga att dom hade piercingar i ansiktet, Dom som ansökte om jobber erbjöd sig ju till och med att ta bort piercingarna? men han nekade ändå. fattar inte varför, jag försökte förklara för honom.
Men han hade tagit sitt beslut och så fick det bli.. aja det är hans företag och hans beslut, jag tycker ändå han gjorde helt fel! men det är ju min åsikt!

Nyss kom peder ner och sa att det lyste i stallet? shit va konstig? jag släckte ju, aja får se vad han säger då han kommer in. LÄSKIGT.

jag lovade ett långt inlägg och det fick ni! ;) 
Juste Glöm inte att bli medlem på bloglovin.se sjukt bra sida, det är enkel att förstå och där kan du samla alla din bloggar som du läser, Fyndigt! så det är bara att bli medlem och börja premunera på min blogg :D
(en adressen ligger på mina länkar längst upp)

Nä nu blir det sleepytime, ha det bäst! så hörs vi imorgon då får ni veta hur det gick med musik-provet och sen kommer vi säkert få tillbaka vårat NO-prov hoppas hoppas! mer om det imorgon! puss o kram! seeeeya!//
J.D


Bästa Amanda och Bella :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hejsan! jo jag har ett problem! i sommar hade jag tänkt börja tävla lokal tävlingar på lc, och kanske lb! men jag blir höjdrädd! du har inga knep på hur man kanske kan försöka på bort det? vill så jätte gärna komma upp i klasserna men det känns som att jag stannat på samma plats för jag blir så höjdrädd :/. Du får jätte gärna svara på frågan för jag vet inte riktigt vad jag ska göra.

2008-11-21 @ 19:22:26
Postat av: amanda:)

fin bella!!:)

2008-11-22 @ 18:10:45
Postat av: amanda:)

fin bella!!:)

2008-11-22 @ 18:11:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0