ÅNGEST! förlåt!

Jag har  varit jättedålig på att blogga i knoooooow!
Pop up var trevligt, synd att ronja och hennes vän drog så tidigt.. markus krunegård var det bästa med kvällen!!! helt klart!
dock SÖG ljudet, hallå? kan inte umeå audio det där? uppenbarligen inte! umeå scen teknik är så otroligt mycket bättre, det här var ju rent av pinsamt!
I måndags var det en hel okej dag inget speciellt hände! fast på kvällen åkte jag till min syster och chillade, spelade lite kort och fick MASSA kläder <3 älskar då hon rensar sin garderob. det är det bästa med att ha storasystrar!!
Idag har det hänt en massa och jag tänker faktiskt inte dra upp det i bloggen, men det har varit väldigt struligt och dumt. men jag ska försöka ta mig igenom det här!
Imorgon är det utvecklingssamtal och jag ser faktiskt fram emot det. fast ändå inte. aja vi ser väll hur det går!
ikväll har jag slappat och tjockat mig med kladdkaka och DH. Jag följer just nu fyra serier: ugly betty, DH, gossip girl(BÄST) och greys anatomy, grymt bra serier! dock lite jobbigt att vara så otroligt besatt, haha!
Ja nu blir det inte så mycket skrivande om tea eftersom hon vilar i en hel månad, TÄNK jag ska inte rida på en hel månad jag kommer bli tokig, haha, och jag kan ju säga det nu så folk slipper gå och hitta på egna historier som vissa verkar göra så vilar hon eftersom det är hennes vintervila.ska börja rida igång henne i början av december, helt perfekt så kommer hon vara fullt igång i början av januari! för kom ihåg, en häst ska sättas igång lika länge som den vilat, det är det bästa!
så det blir inte så mycket skrivande om henne och mitt ridanade, jag får helt enkelt hålla bloggen uppe med lite små tips och andra små saker under tiden! jag ska göra mitt bästa för att inte tappa häst linjen i bloggen, det kommer däremot blir lite mer om min andra fritid eller vad man ska säga, hoppas ni inte har någor emot det!

tänkte lägga upp en liten veckoplanering:

Onsdag: slutar kring ett, träffa ronjiis på stan, tillbaka till skolan på utv.samtal efter tre. sen blir det pappa på kvällen! spännande och se dom har tydligen gjort klart mitt nya rum!! ^^
Torsdag: skola, slutar efter två, ner på stan IGEN denna gång träffa  signe!!vilket var HUNDRA år sen! sen hem och plugga lite svenska.
Fredag: skola, hem och göra klart allt här, sen hem till emma på en tjejfest dom ska ha. det kommer säkert bli jättetrevligt! peppar verkligen!
Helgen är än så länge oplanerad! lägger väll till det när jag vet vad som händer!

Nä nu måste jag verkligen sova! men ni får ha det så bra så hörs vi imorgon så berätttar jag mer om utv.samtalet och mitt nya rum hos pappa! seeeeeeya!//
J.D



(jenny nyströms bild) titta vad jag hittade! det här måste ju varit sommaren 07? brevid mig(som gömmer sig) ser ni anna spencer, jag sitter och försöker komma på hur jag ska förklara henne, men man kan väll väldigt kort och bra säga att det är hon som lärt mig rida från grund och botten för henne tränade från att jag var(kommer inte på åldern) men jag red i alla fall min shettis då jag började träna för henne!
anna du är guld värd! alltid tokig och glad, sjukt peppande också! de gillar vi!  tack för att du finns!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0