Vart tog det fina vädret vägen?

Hej hej, idag är det söndag och jag har inte hunnit göra så mycket faktiskt mest slappat och sovit framför tv:n.
Men jag steg upp vid åtta och släppte ut hästarna och mockade och gjorde klart i stallet åt tea så nu ska jag bara ut och rida.
Idag så åkte min mamma och peder(hennes pojkvän) till sthlm och därifrån ska dom åka på en kryssning, lyxigt va? Men det är dom så värda så, som dom ställer upp hela tiden.
så jag och min ena syster cassandra blir ensamma hemma till på torsdag, så vi ska ta hand om hemmet, men det har vi gjort förut.
Mina hundra (siri och rocco) ska bo hos min andra syster michelle eftersom annars skulle dom få sitta inne hela dagarna medans jag är i skolan.
Det börjar även dra ihop sig till nationella hemma tävlingarna, då jag ska debutera msv:a(1.20) , spännande spännande,  lite pirrigt är det ju, men jag tror det kommer gå bra om jag klarar av att ha nerverna på plats så går det oftast bäst! ^^ På fredag börjar tävlingarna och håller på till söndag. 
Så då är det bara att ni håller tummarna jag debuterar på lördagen!

Nämen nu ska jag ut och rida i det blåsiga och gråa vädret! ha det bra! kram

(ps. slänger in två bilder på mina hundar)

Rocco

Siri

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0