Morsdag

Idag är det ju mors-dag. mamma har fått två av hennes tre presenter inga stora men ändå bra att ha.
hon har fått en blomma och en skiva och sen är den andra hemlig men det kommer!
Hon är värld allt i världen. puss på hon.
så nu har vi satt upp en gigantisk beteshage till små hästarna, dom kommer bli så lycklig, den är inte riktigt klar eftersom linorna inte är uppe än, hoppas på att hinna göra klart den ikväll, så dom små liven ska få springa av sig lite. Sen har jag inte sagt det att Firoda c.c min söta busiga unghäst åker till skåne imorgon, och ska på en liten utredning eller vad man ska kalla det om sin(a) hovar som hon är så öm i, sen ser vi om jag tar tillbaka henne, men det blir trodligen inte så. eftersom kemin aldrig riktigt klickat.
jaja nog om detta nu ska jag gå och uppvakta min mor lite mer.
Ha de gott, //jacqueline.

image24Firoda<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0