Hoppsan

nu har jag varit dålig på att uppdatera. det har varit så mycket dom sista dagarna!
i måndags jobbade jag hela kvällen med att duka till balen. sen igår så var det ju balen så då var jag och fotade syster och hennes pojkvän dom var så fina så!!! sen på kvällen for jag och "prov" red en ponny som jag ska träna och tävla pga att ryttaren inte är så rutinerad. men han är ändå sjukt duktig som bara ridit åtta månader och lärt hästen galoppfattningar och att hoppa lite. så nu har han två ponnysar en c-ponny som är åtta och en d-ponny som är världens bästa läromästare. så jag ska rida hans c-ponny nu. Ria :) jättesöt och fin ponny. riktigt duktig på att hoppa, första språnget så tog hon i så mycket att jag nästan flög över halsen. haha.
Tea<3 då, ja hon red jag i måndags på ängen lite dressyr och styrka. jättefin var hon. sen i tisdags vilade hon. och idag har jag inte farit ut ännu eftersom det är så himmla varmt. men jag ska nog rulla på, på en studs och träna bakdelen lite. fiffi åkte ju i måndags hon är nu framme! dom hon åkte med (wikströms) har tydligen inte stannat och mellanlandat nånstans så fiffi var jättetörstig och hungrig, usch vad hemskt. så wikströms är inget tips!
nämen nu måste jag ut och rida älskligen min.  ha det bra! puss och kram/ jacqueline

image25<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0